sunnuntai 4. marraskuuta 2012

autumn

Kirjotan tähän postauksee melkeenpä koko syksyst

 

KANGASNIEMI

joo käväsin tos yks viikonloppu kangasniemel vanhoil naapureil :) 
oli kyl jees nähä pitkäst aikaa niitäki ku ei oo oltu yhteyksis kauheemmi!
siel sit tutustuin mun kaverin poikaystäväänki ja oli kyl pirun jees reissu!
paisto koko matkan aurinko :)

Heinolan silta


käytiin matkalla syömäs Heinolan absil







tarttu mukaa säästötalo robinhoodist tämmöset kahenlaiset pörröset sukat, ja mustii sukkii ja kynsiliima (:


ASEMAL WITH OSKU, SANDEI JA KONSTA

vietin sit mukavan päivän sandein konstan ja oskunkaa asemanpellol :)
sen verran mitä muistan ni oltiin eka minä sandei ja osku nii sandeilla ja sit mentii ainaki jossaivaihees veli kebabbii syömää .. taino perus et mä söin :D ja sit konstaki tuli sinne ja sit oltii vissii jossai pihal hetki ja mentii takasi santul c:
Osku Oliver Heinonen <3

Santeri Christian Puumalainen <3

Konsta Samuli Airaksinen <3

Loveu boys <3 1



BALTIC PRINCESS

käväsin tossa laivallaki perheen kaa (: oli jees vaikkei siel mitää ihmeellist tapahtunukkaa..

 

SIINÄ SE SYKSY VIERÄHTIKI... Sit tuli ENSILUMET <3

äää olin iha innoissani sillo aamul ku näin et ulkon oli lunta! heitin mun neuleen pääl ja vedin legginssit jalkaa ja juoksin crokseil ulos kuvailee. oli nii siistii ;)


 
...no sit ne lumet suli :(
 
mut joo ei tässä tän enempää oo syksyst kerrottavaa muutaku et oli ihan ainutlaatune <3
ainii (oli mul synttäritki 16.9)
mut joo ei niist sen enempää :D
BYEEEEEE


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti